سه شنبه 17 تير 1399  | English

Text/HTML

   کمينه

فرآیند ثبت شکایت

طبق ماده 12 حقوق شهروندی مبنی بر حق رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات و اعتراضات ، سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات در شرکت‌های آب و فاضلاب راه‌اندازی گردیده که فرآیند ثبت شکایت به دو روش زیر انجام می‌پذیرد:

1-     تلفن گویا : با شماره گیری شماره 02189608960 که پس از ثبت کد ملی و شماره همراه و کد سه رقمی مربوط به شهر،  شما می‌توانید در مدت یک‌ دقیقه شکایت خود را بیان کنید و در پایان کد پیگیری اعلام شده را یاداشت نمایید که در صورت لزوم شکایت خود را پیگیری فرمایند.

2-     پرتال : با وارد شدن به سایت شرکت آب و فاضلاب مربوطه روی لینک سامانه ثبت شکایت کلیک کرده صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که پس از مطالعه توضیحات درج شده کلید ثبت شکایت را بزنید و فرم ظاهر شده را پر نمایید (آیتم های ستاره دار حتماٌ باید پر شود ضمن اینکه کد ملی باید معتبر باشد) در نهایت با زدن کلید ثبت شکایت ، شکایت شما ثبت می‌شود و در پایان یک کد پیگیری به شما می‌دهد.

پیگیری شکایت

مهلت پاسخ گویی به هر شکایت معمولاً 20 روز کاری در نظر گرفته شده است ، پس از پاسخگویی پیامکی به شماره همراه ثبت شده ارسال می‌گردد و شما می‌توانید با وارد شدن به سایت شرکت وکلیک روی لینک ثبت شکایت در صفحه‌ی بازشده روی آیتم پیگیری شکایت کلیک کنید و با وارد نمودن شماره پیگیری و کد ملی که قبلاً وارد نموده بودید پاسخ خود را مشاهده و حتی در صورت تمایل چاپ نمایید.

اداره امور حقوقي  و قراردادها  و  پاسخگويي به شكايت

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان

 

آمار بازدید
امروز: 32
دیروز: 16
یکماه گذشته: 1610
در مجموع: 111610
کاربران آنلاین: 16
تاريخ بروزرسانی: 1398/08/22